DOPRAVA zDARma od 2500,-Kč

Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

  1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen "obchodní podmínky") internetového obchodu MagiCare, zastoupeného Martinou Hofmannovou se sídlem Sokola Tůmy 914, Frýdlant nad Ostravicí, 73911, identifikační číslo: 10914927, fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona nezapsaná v obchodním rejstříku (dále jen "prodávající") upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "občanský zákoník") vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen "kupní smlouva") uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen "kupující") prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese [www.magicare.cz] (dále jen "webová stránka"), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen "webové rozhraní obchodu").

1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

1.5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

  1. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

2.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

2.2. Ceny zboží jsou uvedeny v konečné výši, prodávající není plátcem DPH. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

2.3. Kupující objednává zboží vyplněním objednávkového formuláře ve webovém rozhraní obchodu. Objednávka musí obsahovat všechny požadované informace a je nutné, aby byla potvrzena kupujícím jako závazná.

2.4. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy.

  1. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

3.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby: bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 337772401/0300, vedený u banky [Československá obchodní banka, a.s.].

3.2. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky, požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu.

  1. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

4.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

4.2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, e-mailová adresa, telefonní číslo (dále společně jen jako „osobní údaje“).

4.3. Kupující souhlasí s tím, aby prodávající zpracovával tyto osobní údaje pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Pokud kupující nezvolí jinou možnost, souhlasí s tím, aby prodávající zpracovával tyto osobní údaje také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu.

     5.  PRÁVA A POVINNOSTI STRAN

5.1 Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu zboží v souladu s objednávkou a zajistit, aby zboží bylo dodáno bez vad. Kupující má právo na dodání zboží v množství, kvalitě, provedení a obalech odpovídajících ustáleným nebo smluveným požadavkům.

5.2 Kupující se zavazuje převzít objednané zboží a zaplatit za něj dohodnutou kupní cenu včetně nákladů na dopravu.

5.3 V případě, že zboží dorazí s viditelnými nebo skrytými vadami, má kupující právo uplatnit reklamaci a požadovat náhradu.

     6.  OSTOUPENÍ OD SMLOUVY

6.1 Kupující, který je spotřebitel, má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Odstoupení musí být prodávajícímu oznámeno písemně. V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající kupní cenu včetně nákladů na dopravu v plné výši do 14 dnů od odstoupení.

     7.  ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

7.1 Prodávající zpracovává osobní údaje kupujících v souladu s nařízením GDPR a dalšími příslušnými právními předpisy. Kupující souhlasí se zpracováním jeho osobních údajů pro účely realizace objednávky, komunikace s kupujícím a pro marketingové účely prodávajícího.

     8.  APLIKOVATELNÉ PRÁVO A ŘEŠENÍ SPORŮ

8.1 Všechny smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky. Případné spory, které nemohou být vyřešeny vzájemnou dohodou, budou předloženy příslušnému soudu v České republice nebo řešeny prostřednictvím mimosoudního řešení sporů.

     9.  ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

9.1. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

9.2. Kontaktní údaje prodávajícího: Martina Hofmannová, Sokola Tůmy 914, Frýdlant nad Ostravicí, IČ: 10914927, účet pro platby: 337772401/0300.

 

Reklamační řád

1. Obecná ustanovení 1.1. Tento reklamační řád (dále jen "reklamační řád") internetového obchodu MagiCare, zastoupeného Martinou Hofmannovou se sídlem Sokola Tůmy 914, Frýdlant nad Ostravicí, 73911, IČ: 10914927, upravuje vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti s reklamací zboží (dále jen "reklamace") zakoupeného prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího.

1.2. Reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek internetového obchodu www.magicare.cz.

1.3. Tento reklamační řád a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Reklamace je možné podávat v českém jazyce.

2. Práva a povinnosti z reklamace 2.1. Prodávající zaručuje kupujícímu, že prodávané zboží má v době převzetí kupujícím požadované vlastnosti, je bez vad a odpovídá platným právním normám České republiky.

2.2. Záruční doba pro veškeré zboží činí 24 měsíců, pokud není u konkrétního zboží stanoveno jinak, a začíná běžet od data převzetí zboží kupujícím.

2.3. V případě, že zboží při převzetí nebo během záruční doby vykáže vady, má kupující právo požadovat jejich odstranění bezplatnou opravou, výměnou vadného zboží za nepoškozené, nebo v případě, že oprava nebo výměna není možná, má právo od smlouvy odstoupit.

3. Podmínky uplatnění reklamace 3.1. Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu po zjištění vady. 

3.2. Reklamaci je možné uplatnit u prodávajícího na kontaktní adrese, telefonicky, písemně nebo elektronicky na e-mail: info@magicare.cz.

3.3. Kupující je povinen předat k reklamaci veškeré doklady o zakoupení zboží a popsat povahu vady.

4. Postup při reklamaci 4.1. Prodávající potvrdí přijetí reklamace kupujícímu a informuje kupujícího o průběhu reklamace.

4.2. Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 30 kalendářních dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím nedohodne na delší lhůtě.

4.3. O výsledku reklamace bude kupující informován bez zbytečného odkladu po ukončení reklamačního řízení.

5. Závěrečná ustanovení 5.1. Pokud reklamace není vyřízena k spokojenosti kupujícího, má kupující právo obrátit se na příslušné orgány ochrany spotřebitele.

5.2. Tento reklamační řád nabývá účinnosti dnem 1.4.2024, stejně jako nová verze obchodních podmínek.